Say Hello to My Notty

Thursday, June 21, 2012

Assalamualaikum..
Sape Notty ek?
Kalau nak tau bace entry ni keh.. :)

Notty ni adalah my new friend.Dia sekor kucing yg brwarna putih.
Abah baru jer wat balik.Kawan abah yang bagi.
Kami ape lagi,suke betul..hehe

Hai,saya Notty..
Garang tak muka Notty..Jangan berani kacau dia tau.hehe.
Tak,sebenarnya Notty ni manja sangat.
Nak menaip pun susah kadang2 tu sebab dia nak join sekali.^_^

Notty ni suke tido lepas dia main2..
Dia xleh nampak bola,terus dikejarnya..

eh,eh,eh..tido jer tau

dahlaa tido atas katil..

Buang Notty kat bawah..kehkehkeh
Kejam tak??

hahaha..kan dah kene buang.
Gurau jerlah,sebenarnya Notty akan turun sendiri bila dia panas duk atas katil tu..
Kat bawah tu memang port feveret dia untuk tido..

Kawan2 semua suka kucing tak?
Jom kita jadi macam Abu Hurairah atau dalam bahasa Melayunya bapak kucing.
Baginda suka main ngan anak kucing dan letak anak kucing kat dlm lengan baju dia..hehe
Comelkan..

credit to Mohd Nasir
Last but not least,sayangilah kucing..Kucing korang macam mana kisahnya??hehe



You Might Also Like

22 comments

  1. alahaiiii ,comel nye ..sy suka kucen !kucen sy putehh ,nama momo ..sila larr jemput tgk kt header sy tuu..huhu ,,dye pun macam notty awk ,suka kacau ms nk type2 ni ~_~ sabau je larr ! ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam
    Kucing saya tak suka dipegang, tapi suke mengacau :D

    ReplyDelete
  3. suka entryni..sayapun pnh wat entry tentg kucing saya..namanya manja,boboi,ompok,pak itam dan mcm2...hahahhaha.ibrt zoo gituuu diumah...dan bila onjer laptop semua nk nek tdo atas keyboardni..memg funny...

    ReplyDelete
  4. @sHiMi sHinHae~
    Dah tengok.Momo awak pun comel jugak..hehe :)

    ReplyDelete
  5. @Mr.Lidi Kepala Putih
    Wa'salam..biasalaa tu kucing.Kacau2 cute.hehe :)

    ReplyDelete
  6. @Ainyer
    ololo..manjanya.bestnya ada ramai kucing.hehe :)

    ReplyDelete
  7. lebat bulu ekor dia..comel warna ni.. :)

    ReplyDelete
  8. @AyaZuki Is Cullen
    Em,comelkan..Suke sangat!hehe :)

    ReplyDelete
  9. comelnya kucing awk..

    ReplyDelete
  10. comeynye notty...wawawa..geram seyh. Aida suka kucing tapi abah tak berapa nak bagi kucing duduk dalam rumah. huhu.. jadinya kucing semua duduk luar atau dalam cage. Baru tahu abu hurairah tu bapak kucing..

    ReplyDelete
  11. salam.
    aaa. sy nak kucing jugakk! tp housemates sy dua org takut kucing :(

    ReplyDelete
  12. waaaa... teringin bela kucing. blom berkesempatan~~ T_T

    ReplyDelete
  13. Salam ziarah....

    ReplyDelete
  14. comel sangat kucin tu.. ^_^

    ReplyDelete
  15. @Aida Omar
    tak perlaa..asalkan ada kucing..hehe :)

    ReplyDelete
  16. @Azira Ldu
    Subhanallah,Allah sangat hebat! :)

    ReplyDelete
  17. @Enchek Kamen
    Takper..nanti brkesempatan blhlaa cube2..hehe :)

    ReplyDelete
  18. @Ros
    Wa'salam..silakan. :)

    ReplyDelete
  19. Notty zaman bujang ke..hehe^^

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N