Finding Lavender at Cameron Highland.

Pink roses. Awas! Berduri. ;)

18 dan 19 Disember haritu aku bersempatan pegi jenjalan Cameron Highland dengan family aku. Full support by kakak and abang ipar aku. Heheh.
I loikee jalan-jalan free of charge ni.

Aku memang suka dengan bunga lavender, terutamanya dia punya bau. Kalau aku beli pewangi, biasanya memang lavender lah pilihanku. Wangi sangat. Terapi yang baik, bikin tenang je bila hidu. Bunga-bunga lain pun aku suka jugak tapi lavender ni excited lebih sikit kalau jumpa.

Pegi Lavender Garden, okeylaa bunga dia puas hatilaa tengok. Tapi, disebabkan ada pagar dan dilarang masuk feel dia jadi kurenglaa sikit. Takleh nak feeling2 hindustan. Mampu sentuh hujung2 jari je. Huhu. 

Takpelaa, jom kita tengok gambar yang tak banyak pun rupanya aku ambik ni sama2. Hmmm.





Nicee kan? Tenang je tengok. Purplishious giteww. Hihi.
Yang famous kat sini ais krim dia kan? Tapi, kami tak beli pun. So, tak dapatlaa ambik gambar macam dalam facebook yang viral tu. Kiki 

Okeh. Sekadar itu dulu. Till we meet again inshaAllah.
Ila lliqa'. ;)



Post a Comment

9 Comments

  1. cantikkkkk ada terasa mcm kat ladang lavender kat france x? hehehe

    ReplyDelete
  2. lawanya warna purple semulajadi lavender. bau pun sedap... 😍

    ReplyDelete
  3. Allah ! cntik ny !! bila la ada ksempatan nak ke sna ni huhu

    ReplyDelete
  4. Cantiknyaaaa... Rindu nak g CH lg.. 😍

    ReplyDelete
  5. subhanallah cantik sangat sis ciptaan Ilahi ni... btw akak tag sis, jom join GA
    http://www.sheilainspire.com/2016/12/giveaway-planner-2017-by-papernplanner.html

    ReplyDelete
  6. salam yana tak pernah sampai sini lagi.. :) tapi lavender memang wangi heheh

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.