First Day on the Last Semester.

Sunday, February 14, 2016


Alhamdulillah a'la kulli hal. Thank you Allah for everything. :)
Dah lama juga aku menghilang. But hey, I'm back now! In shaa Allah.

Homesick? Ada jugaklaa, sebab dah satu sem duduk dekat rumah dan sekarang kembali membawa diri ke selatan demi mencari ilmu. Ceewah!

Seronok? Mestilaa ada. Dapat jumpa mereka. Mereka itu merupakan sahabat2 aku di bumi JB ni. Sahabat-sahabat persatuan,kelas dan lain2 juga. Rindu dengan majlis ilmu yang terlalu banyak di sini dan akak2 dan adik2 usrah. Ah, terlalu banyak untuk dirindui dan pasti akan menjadi kerinduan juga bila tiba waktu aku meninggalkan bumi tarbiah ini. Suatu hari nanti.
Uitt, sentimental je rasa malam2 ni. Dah, fullstop. Nanti menangis tak berlagu pulak aku ni memalam buta. :P

Nervous? For sure! Sem last kott. Kena jumpa balik PSM 2 yang aku dah biarkan ia bersawang buat seketika. Doakan! Please, please.. Haha

Semester terakhir, tanggungjawab dan amanah juga makin meningkat. Semoga dipermudahan urusanku dan juga sahabat semua.
Harini, aku takde kelas pun. Jadi, kami keluarlah beli barang dan kemas-kemas barang. Esok pun takde kelas jugak. Selasa, Rabu dan Khamis je kelas tu pun satu subjek je untuk setiap hari.
Alhamdulillah, kemas bilik pun dah settle. :D

Buat sahabat yang masih sudi melawat blog aku, syukran lakum. Terima kasih banyak buat semua. Terharu sangatt. Sayang semua~ :')

Ok, jumpa next entry In shaa Allah. Assalamualaikum.

You Might Also Like

6 comments

  1. belajar bersungguh-sungguh. Nanti wujudkan peluang pekerjaan untuk rakyat malaysia.

    ReplyDelete
  2. Selamat menamatkan semester terakhir yer
    .

    Assalam jemput join GA saya...

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/giveaway-cash-rm30-feb-2016-by-ahbar.html

    Tarikh tutup 17 feb 2016

    ReplyDelete
  3. xlama je lg tya.. bljr baik baik.

    ReplyDelete
  4. @Khamsi Abdullah
    In shaa Allah. Walaupun bunyinya agak berat utk dilaksanakan. :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)