Barang Best Sudah Sampai~ ^_^

Friday, March 15, 2013

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari tu saya ada order buku dan t-shirt dari Langit Ilahi. Kalau sahabat semua nak order jugak bolehlaa pegi tengok-tengok kat sana. Ada t-shirt,buku n badge. ^_^
Eksaited plus teruja mase nak bukak bungkusan tu..Hehe. Macam overkan? Tapi,seronoklaa bila dapat benda baru ni..
cantik tak? ^^
Sesiapa yang nak jugak baju ni boleh order kat sini ataupun klik kat gambar.. Ceh,jadi tukang promote pulakkan? hehe
Buku pulak saya beli buku emm..emmm..Macam malu pulak nak cakap..hehe.Sebelum Aku Bernikah. :p
Belum sempat baca lagi,baru jer baca bab 1.

cover depan buku Sebelum Aku Bernikah
Beli jangan tak beli. In shaa Allah sangat bermanfaat terutamanya buat kita-kita yang belum kawen ni..hehe

dapat tandatangan..xperlu beratur pun..hehe
Kalau nak suruh saya beratur dapatkan tanda tangan,saya memang malas. Jadi,jalan mudahnya beli onlinelaa..
Persiapkan diri. Ini bukan permainan..
Always remember this!! In shaa Allah. :) Satui kata-kata yang dipetik dari buku ni..
Cinta mampu dikawal sekiranya diajar definisi yang sebenarnya.
Bahkan, Islam itu menyediakan cara hidup yang indah supaya manusia tidak terbeban..

You Might Also Like

2 comments

  1. tajuk buku tu macam sesuai utk awak jah.. hehe

    ReplyDelete
  2. @ariff al-baqi
    Err..Sesuai untuk menuntut ilmulaa. :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)