Balasan Art Trade dari Kak Azzah

Saturday, September 15, 2012

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.k..

Apa khabar sahabatku semua?Harap semua sihat berada di bawah limpah nikmat dari Allah s.w.t..Alhamdulillah dah seminggu saya menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswa..Kalau kira sekali ngan minggu orientasi dah dua minggu sebenarnya..hehe..

Ingat tak saya pernah buat Art Trade dengan kak Azzah dulu..Tak ingat?Boleh tengok sini.Art Trade Doodle with AzzahSaid..
Nilah balasan dari kak Azzah,comel sangat!


Untuk tengok lebih lanjut,korang boleh baca kat entry Kak Azzah..
Terima kasih kak Azzah..
Comel!Suke sangat!!hehe :D
Boleh tengok banyak doodle yang cute2 kat sana..

Sebelum tuh,kata2 comel untuk hari ni.. 
"Ukhuwah itu bukan pada indahnya pertemuan, tapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya."
— Imam Al-Ghazali

Ok tu jerlaa kot untuk kali ni..Assalamualaikum..




You Might Also Like

2 comments

  1. baru start belajo ?


    doodle itu comel XD

    ReplyDelete
  2. @ariff al-baqi
    Ye,baru je start..Dua minggu baru duk kat sini.. :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)