Tiket Dah Beli!!

Thursday, January 05, 2012

Assalamualaikum sahabat sekalian..

Saya nak bagitahu petang tadi dah beli tiket..hehe
Suke sangat!!xsabar nak balik..
Rindu ma abah n adik2..
(padahal baru jer balik minggu lepas)
20hb ni insya Allah saya balik..

Kakak saya rasenya semua xbalik kot.
Abang saya lagilah..Jauh sangat.
Rindunya kat abang..Dah lama xjumpa..huhu
Tak perla..Abang pergi menuntut ilmu.
Semoga nanti abang pulang sebagai seorang hamba Allah yg soleh. :)


semoga abangku dan adikku juga bakal menjadi pemuda Islam yg hebat!!
diriku,kakak2ku dan adik bongsuku sebagai wanita solehah..insya Allah


Semoga keluarga kita sentiasa disinari dengan cahaya keimanan dan ketaqwaan..
Sayang semua kerana Allah insya Allah..

keluara bahagia dengan Islam.. :) 

You Might Also Like

4 comments

  1. hibaa baca entry ni . :) Insha Allah, awak akan jadi orang yang solehah, dan keluarga awak menjadi orang-orang yang baik. Amen Allahumma Amen.. :)

    ReplyDelete
  2. @f y z
    Ameen..terima kasih sahabat. :)
    Semoga kita sama2 menjadi hamba Allah yg beriman dan bertaqwa..Insya Allah.

    ReplyDelete
  3. Insyaallah impian akan jadi kenyataan. shoutbox dah xleh guna, kena cari shoutbox free yang lain.peace

    ReplyDelete
  4. @AL-QASSAM
    peace jugak..dah tukar shoutbox lain..terima kasih :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)