Doodles cute dari blog Fiz graphic


Assalamualaikum..
Saya dah lama dah nak buat entry pasal ni sebenarnya..
Perasan tak shoutbox baru saya 2..
Gambar 2 saya ambik dari blog

http://www.fizgraphic.com

Terima kasih sesangat..
Btw,doodles ni cute sangat..
Banyak2 time kasih diucapkan..hehe

Kepada semua sahabat2..
Jemput2lah ke blog dia..
Banyak sangat freebies yg cute2 dan 
tutorial photoshop pun ada jugak.

ok jerlah dulu..
Sebelum saya mengakhiri entry saya hari ni..
Jom tengok ni:

‎"Assalamualaikum awak, boleh berkenalan ?"

"Waalaikumussalam... Boleh je... Nie nombor telefon mak saya... Call laa dia dulu... Kalau dia kata ok, awak call ayah saya pulak... Kalau dia kata ok, Awak Call Tok Kadi... Kalau dia kata ok jugak... Kita terus nikah je... ok tak awak??? Kita bercinta selepas NIKAH...^___^! 


Post a Comment

0 Comments