Shopping!!

Assalamualaikum..

Hari ni saya nak cerita yang saya dan roommates saya keluar outing semalam..
hehe..
Shopping sakan sampai kekurangan duit..(kena jimatlah pasni)
Masa nak keluar kene naik bas..
punyerlaa saya ngan roommates keluar awal sebab kononnya nak duduk bila naik bas nanti..
Tapi,sekali bas sampai..
kawan2 yang lain cepat sangat sampai kami berempat semua xdapat tempat duduk..
sedih betul..huhu
Tapi,lucu sangat mase tu..

Mase kat atas bas peganglaa kat kerusi tu..
Bila bas tiba2 break..
kerusi tu pulak buat hal.
bergerak2..xstabilla kitorang..
bising betul mase tu..hehe
Malu betul..tapi,nasib baik xramai lelaki..

Saya bersemangat nak pegi outing sebab nak pegi IT fair sebenarnya..
Saya beli headphone dengan laptop skin jer..

Sape nak tengok saye punye laptop skin??hehe

angry bird..haha

balik dalam kul tiga lebih..
nasib baik dapat duduk dalam bas.
Ape lagi,tidolaa..
seronok sangat pegi outing semalam..
ok,tu jerlaa..
assalamualaikum..




Post a Comment

2 Comments

  1. Laman yang bermanfaat Usah jemu menulis iya...

    ReplyDelete
  2. @ibn suhaimi™
    terima kasih..insya Allah.doakan saya! :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.