Cepat Sembuh Sayang! :)

Sunday, December 06, 2015


Alhamdulillah. baru terima whatsapp dari akak cakap operation Husna dah selesai.
Untuk pengetahuan, anak buah perempuan sulung saya ni kena operate sebab bibirnya yang sedikit sumbing.

Pagi tadi, pukul 8.30 mula operate. Sebelum tu, dari pukul 5-7 pagi dia kena puasa. Tapi, nasib baik boleh minum air masak jugak.

Sebelum ni akak saya cakap, kalau lepas operate kena minum susu pakai sudu. Tapi, tadi akak bagitahu balik doktor cakap bagi macam biasa je, tak payah pakai sudu pun. Alhamdulillah, syukur sangat-sangat. :')

Buat baby Husna,
Husna kuat kan?! Achik doakan Husna terus kuat. Moga cepat sembuh ye. ^^

Mohon sahabat semua doakan ye.
Syukran lakum! ;)

Ahad, 24 Safar 1437.

You Might Also Like

10 comments

  1. Alhamdulillah moga Husna terus sihat ye sayang..

    ReplyDelete
  2. terima kasih Ana sudi singgah di blog sis JM..ini kunjungan balas ye

    ReplyDelete
  3. in shaa Allah...kita sama doakan agar baby Husna ceat sembuh amin

    ReplyDelete
  4. Semoga husna cepat sembuh 😍

    ReplyDelete
  5. semoga tabah baby husna . :'(

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh sayang Husna

    ReplyDelete
  7. senoga cepat sembuh, Husna :')

    ReplyDelete
  8. Semoga adik Husna cepat sembuh yer....

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N