Bertukar ke Responsive Template yang Lebih Ringan || Wajah Baru Semangat Baru

Bertukar ke Responsive Template yang Lebih Ringan || Wajah Baru Semangat Baru

Bertukar ke Responsive Template yang Lebih Ringan || Wajah Baru Semangat Baru

Ada yang perasan ke blog Bidadari Superb dah bertukar wajah?

Kali ni saya tukar ke Responsive blog jugak dan lebih ringan dari template yang diguna sebelum ini. Alhamdulillah, tak ambil masa yang terlalu lama dan tak ada masalah besar sangat yang kena hadap sepanjang proses edit, try and error template kali ini. Fiuhh hihi

Kali ini saya gunakan Free Template dari Way2themes yang saya rasakan berkonsepkan minimalist dan fresh. Warna macam biasa diubah suai ke warna hijau. Warna kegemaran pemilik blog sudah tentunya.

Diharapkan dengan wajah baru ini, saya akan lebih bersemangat untuk update blog. No malas-malas lagi. Uhuk!
Tak lupa juga, semoga pembaca dan sahabat bloggers juga lebih selesa untuk membaca dan ziarah blog saya ini.

Okey, jom kita tengok rupa blog ni dalam versi desktop dan jugak mobile phone. Screenshot je dua ketul gambar ni. 

Bertukar ke Responsive Template yang Lebih Ringan || Wajah Baru Semangat Baru

Home view blog Bidadari Superb dekat desktop. Seronok je rasa bila loading laju takyah tunggu-tunggu dah. Kalau sebelum ni, kena tunggu siap boleh pegi tengok benda lain dulu. Huhu

Kat bawah ni pulak kalau tengok dekat phone. Haha lupa cara nak long screenshot. Jadi, dapat tengok seco'et tu aje. Kira jadi lah kan. :P


Kalau ada apa-apa pendapat atau komentar, bolehlah komen kat bawah ye. Mana tau pandangan korang saya boleh apply dan guna dekat blog ni. 

Okeylah, setakat ni dulu. 
Thanks in advance untuk sahabat yang sudi komen dan baca! ;)




Post a Comment

4 Comments

  1. saya suka! font besar2 lagi saya suka. senang nak baca

    ReplyDelete
  2. elok sangat dah ni, suka suka! salam kenal dan selamat terus berblog!

    ReplyDelete
  3. Laju je, berdesup masuk blog awak. Salam kenal btw. Teruskan menulis ye.

    ReplyDelete
  4. nice dan ye laju...hijau petronas gitu ye wak.

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.