Musafir Ilmu: Melaka.

Larkin sentral
Station bas Larkin 
Alhamdulillah, I'm at Larkin Central now. Tengah menanti untuk naik bas ke Melaka. Bas dah sampai, tapi sebab bas pukul 10.30, pakcik bas tak bukak lagi pintu ni. Sekarang jam 10.17am. ;)

InshaAllah saya akan ke Baitul Qurra' selama dua minggu. Ikut daurah di sana, jadi saya pun tak pasti sama ada sempat atau tak untuk saya ber'blogging sepanjang dua minggu ni. Tapi don't worry, lepastu saya akan menjejaki anda kembali. Hihi
Doakan saya dibukakan hati untuk mudah menerima ilmu. Amiin.

Dekat Melaka Central nanti inshaAllah saya akan jumpa sahabat baru yang belum dikenali rupanya. Kihkih. Kami akan ke Baitul Qurra' sama2 naik bas jugak inshaAllah. ;)

backpack muslimah

I'm ready. Pakcik bas dah panggil untuk naik bas. Moga perjalanan kami diberkati dan selamat sejahtera hendaknya.

Fatihah, betulkan niat. Ikhlaskan menuntut ilmu kerana Allah. Always remember that and keep in mind! ;)



Post a Comment

8 Comments

  1. semoga di permudahkan perjalanan...insyallah

    ReplyDelete
  2. MOGA DIPERMUDHKAN :)

    ReplyDelete
  3. Amin...moga mendapat ilmu yang diberkati..

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan urusan sis

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  6. Betul. Kena sentiasa tajdid niat; tuntut ilmu kerana Allah.

    ReplyDelete
  7. mlk kt mn tu? sy ky mlk skrg

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan semuanya dan selamat menuntut ilmu ana :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.