ABOUT ME



Antara perkara tersusah untuk saya adalah memperkenalkan diri. Atau juga dikenali sebagai taaruf. Tapi, in shaa Allah akan diusahakan. Hihi
Tak kenal, maka taaruf.
Nama diberi Nur Fatihah, tapi lebih dikenali sebagai Ana Fatihah di alam maya. ;)
Boleh panggil apa je, asal membawa maksud yang baik. Ramai jugak yang panggil ana, tapi saya tak kesah pun. Oke je!

Suka warna hijau dan putih. Obvious rasanya bila tengok blog ni. Pink sebagai penambah seri je. Tapi, takdelaa sampai semua benda nak warna hijau. Barang-barang saya macam-macam warna ada, cuma hijau tu lebih sikitlaa.

Blog about everything. In shaa Allah, yang baik2 sahaja. Agar menjadi saham di akhirat sana. Kalau merapu sikit tu, harap maaf ye.

Last but not least, salam perkenalan buat semua. Happy reading and blogging~

Lots of love,
Ana Fatihah

20 Safar 1437.


P E N G O M E N