Olla April!



Assalamualaikum semua!

Lamanya tak bercerita dan singgah sini. Maaf sebab dah lama jugak tak ziarah kalian. Aku bukan sepi dari blog je tau, tapi dari media sosial lain pun boleh dikatakan agak menyepi jugak. Huhu

Apapun, rinduuu sangat blog ni. Hehe

Aku nak kata sibuk tu taklah sibuk sangat. Tapi, fikiran aku ni boleh tahanlah. Macam ni ye rupanya jadi orang dewasa. Haha banyak benda jugak nak kena pikir. Nak kata stress sangat tu taklah, tapi sentiasa ada benda yang nak kena fikir dan tanggungjawab tak pernah habis. Well, that's life kan? Semua orang pun ada tanggungjawab masing-masing. ;)

Apapun, diam tak diam dari first post aku untuk tahun ni iaitu pada 1 Januari sampailah hari ni dah masuk April dah pun. Serius, kejaaap sangat masa berjalan. Betullah kata pepatah, masa itu emas. Penatt oii nak mengejar. Adeh.

Dan, aku hanya ada dua entry termasuk yang ni sepanjang tiga bulan ni. Uhuk uhuk. Segan jugak kalau ada yang datang singgah blog aku tengok tajuk 1.1.2019 lagi kan? So, aku usahakanlah jugak untuk update walau sekadar merapu kosong. Huahua.


Last but not least, saja nak share gambar dan quote ni dengan hampa2 kesayangan ambe sekalian.

Be strong!
We can do this!
Hehe macam biasalah. Kalian jangan lupa doakan aku sentiasa ya. 😘😘


Post a Comment

7 Comments

  1. Setiap ujian itu kerana Alla mahu kita menjadi kuat dan tabah.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum... sihat ka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam wbt. Alhamdulillah, sihat2 aja. ;)

      Delete
  3. SEmoga dipermudahkan segala urusan seharian

    ReplyDelete
  4. Quote yang tepat mengena batang hidung.. Memang tengah sakit dan pedih sekarang ini..

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.