Jumaat Ni Balik!

Tuesday, October 23, 2018


Yes, this is literally me right now. Feeling so excited nak balik rumah. Haha
Yerlah, dari awal bulan sembilan aku datang sini tak balik-balik lagipun. Huhu maaf ma abah. Walaupun depa paham je, tapi tetap rasa bersalah.

Kenapa aku tak boleh balik, padahal aku ada dua kelas je sem ni?
Sebabnya kelas aku adalah pada hari Selasa dan jugak Jumaat. Haa, sadiskan? Dia bagi rehat sikit-sikit je kat celah tu. Nak balik Klate memang tak sempatlah cerita dia. Habis masa kat atas bas je nanti. Haha memang betul-betul taknak bagi aku balik jadual kelas sem nih.

Tiket pun aku dah beli untuk cuti midsem ni. Jumaat malam. InshaAllah, naik dalam UIA je sebab aku beli tiket bas dari iMasjid punya kelab.

Sebelum balik rumah, macam biasalaa. Assignment bertimbun. Balik rumah, memang taklah kalau nak buat assignment lagi kan? Kehkeh. Harap sempatlah siapkan mana yang sepatutnya agar cuti aku dipenuhi ketenangan. Ceewah.

Okeylah, aku nak sambung baca journal. Lagipun pukul 2.30 petang ni aku ada kelas. Doakan aku ye semua. Maaf, tak sempat jengah-jengah kalian. Sobs.

You Might Also Like

3 comments

  1. bila blaja, jauh dari kampung, gitu la ana.
    in shaa Allah, parents akan faham.
    dulu kala, aida ni melaka - gombak jer pun.
    pun 1-2 bulan sekali balik.
    rindu uia :)

    ReplyDelete
  2. hi ana fatihah. hehe study jauh dari fmly mmg cenggitu :P

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)