Jom Daftar Seminar Untukmu Bidadari!

Wednesday, November 22, 2017



Jemputan untuk anda semua yang membaca post ini. 

"Eh, ni seminar untuk bidadari. Takkan lelaki nak pergi jugak. Tak gentlelah kalau macam tu."

Nope! Kalau anda ada tanggapan macam tu, ianya adalah salah sama sekali. 

Untuk wanita anda akan mengalami sendiri haidh, nifas atau mungkin juga istihadhah. Harus diingat semuanya ini melibatkan diterima atau tidak amalan kita. Cuba bayangkan kalau kita tak solat padahal ketika tu bukan darah haidh yang keluar tapi istihadhah. Maksudnya kita dah tinggalkan solat pada waktu yang sepatutnya kita wajib solatlah kan?

Haa, sebabtulah pentingnya untuk kita kenal jenis-jenis darah yang keluar tu.

Untuk lelaki pulak?

"Kami tak keluar darah haidh atau istihadhah kot."

Ya, benar tuan. Tapi anda mesti ada saudara perempuan atau isteri atau anak kan? Anda bertanggungjawab untuk bagi didikan kepada mereka tau. Nak ke dekat akhirat nanti isteri atau anak tuan cakap,

"Kami tak tahu pun pasal darah ni. Suami/ayah kami pun tak ajarkan atau suruh kami belajar pasal ni"

Tatkala jawaban isteri/anak tuan macam tu, maka tuanlah yang akan dipersoalkan pula. Naudzubillah, mintak dijauhkanlah ye.

Okey, lagi kenapa anda harus hadir ke Seminar Untukmu Bidadari ni bolehlah dibaca di poster kat bawah. :)


Jadi, tunggu apa lagi? Ayuh medaftar teman-temanku sekalian!

Daftar segera:

You Might Also Like

6 comments

  1. 2 hari ye seminar ni. Boleh dipertimbangkan. Kena tgk jadual semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datanglaa Kak Ana kalau free. Tapi, kita takdapat pegi sebab majlis walimah abang waktu ni. :)

      Delete
  2. Assalamualaikum.

    jom join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete
  3. alaaa.. not available laa pd tarikh tu... kami ke utagha... ;-(

    ReplyDelete
  4. Ni yang rasa nak ajak husband ikut sekali ni..

    http://hanysapek.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. Kalau masih duk KL gerenti boleh join tu tapi sekarang dah jauhh

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)