Lazada Malaysia Big Baby Fair


Lazada nampaknya kembali dengan jualan besar-besarannya lagi. Kali ini adalah Lazada Big Baby Fair. Bermula dari 27 March hingga 2 April. Hari ini merupakan hari terakhir ye kawan-kawan. Special discount is up to 85%. Wohoooo!

Apa lagi? Cepat-cepat klik banner untuk shopping. Masih belum terlambat. ;)

Bersempena dengan tu jugak, LAZADA ada buat contest lagi. Rugi kalau tak join, mana tau ada rezeki saya kan? Doa-doakanlah. Hihi

Okey, macam biasa ada beberapa soalan yang perlu dijawab dalam entry ni. Let's do this!

#1. What is your favourite brand of diapers for your baby (or future baby)? 


Sebenarnya, saya tak tahu sangat pasal pampers ni tapi sebab saya tengok anak buah saya pakai Huggies dan they look comfort and happy. So, I guess it's the best choice lah. Hehe

#2. What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)? 

Okey, kenapa saya pilih Dutch Lady pulak sebab saya penggemar Dutch Lady. Jadi, rasanya kalau untuk future kids tu (entah bilalaa kan? -_-) saya akan pilih susu yang samalah. Haha

#3. Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children).


Wahh, nampak bestlaa swimming pool siap ada gelongsor lagi. Best ni kalau boleh letak kat rumah bagi anak-anak buah main. Nanti bolehlah Achik depa ni join sekali. Kihkih

Jadi, buat para ibu-ibu. Jangan lepaskan peluang sementara tengah ada jualan besar-besaran ni. Nanti terlepas, menangis tak berlagu pulak. Hari ni hari last tau!



Post a Comment

9 Comments

  1. Semoga ada rezeki kita kali ni. InsyaAllah 😘

    ReplyDelete
  2. wuuu.. Goodluck gurl! :3

    ReplyDelete
  3. good luck, promosi lazada kali ni membantu ibu bapa berbelanja barang baby dengan harga yg jimat.

    ReplyDelete
  4. Semoga berjaya ya... Susu tu anak saya pun guna...

    ReplyDelete
  5. semoga menang peraduan nie, mana tahu dapat susu bayi, boleh bagi kat anak buah, :)

    ReplyDelete
  6. good luck! kalau menang dapat gelungsur tu nak tumpang gak lah..haha

    ReplyDelete
  7. GOOD LUCK ANA! kalau mng jgn lupa kami... ehhh pulakkk ;-)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.