CPUV Nuffnang - Feb 17

CPUV Nuffnang - Feb 17

Alhamdulillah, muncul jugak CPUV Nuffnang dekat blog saya yang PV tak seberapa ni. Terima kasih Nuffnang! Kali ini campaign yang blog Bidadari Superb terima adalah Mamee Monster Biskidz.

Walaupun ramai yang cakap Nuffnang agak sendu sekarang. mungkin kena sabar sikit kot. Nanti inshaAllah muncullah Campaign kat blog ye. Hihi. Kalau ada rezeki tak ke mana kan. :)

Macam biasalaa, CPUV Nuffnang dah dapat. Sekarang nak kena usaha untuk tingkatkan Pageviews laa jawabnya. Chaiyokk, Fatihah!


Post a Comment

24 Comments

  1. Bestnyaaaaa. Tahniah semoga terus suskes ye awak :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah dah 1k follower ya.. betul tu baru muncul nuffnang ni...lama dia menyepi... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Alhamdulillah, muncul jugak setelah menunggu beberapa ketika.

      Delete
  3. Alhamdulillah rezeki 😘

    ReplyDelete
  4. Tahniah...
    Teruskan usaha lagi untuk lebih berjaya

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh tahniah ya fatihah! saya tak pernah dapat lagi apa-apa pun dekat nuff hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah, nanti dapatlaa tu. Blog nampak maju je tuu. Haha

      Delete
  6. I'm totally a noob when it comes about nuffnang.. haha.. anyways, congrats..! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tbh, me too! Haha. Dapat ni pun jarang2 sekali. kihkih

      Delete
  7. Tahniah fatihah.. hebat!! Saya ni langsung tak ada nuffnang.. tak tahu mcm mana nak buat nuffnang tu.... pppffftt

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. Tak hebat pun, dapat campaign pun duit sikit je sebab PV tak tinggi.

      Sign up macam biasa je sis sebenarnya.

      Delete
  8. Anonymous7:11 AM

    Tahniah... nanti kalo saya datang sini, saya akan tolong klik2 nuff :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, tahniah Fatihah..
    Semoga rezeki terus masuk melimpah-ruah..

    ReplyDelete
  10. wahh bila baca entry ni maknanya saya masih lagi ada harapan kenaikan earning Nuffnang saya tu. XD sebab dah lama tak naik earning ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semestinya. Cuma, kena menanti sikitlaa. hukhuk

      Delete
  11. dah lama sy tinggai nuffnang ni, tahniah Fatihah 😉

    ReplyDelete
  12. eh samalah. hehe. memang agak sendu nuffnang akhir-akhir ni.

    ReplyDelete
  13. Tahniah Fatihah! Bestnya dapat nuffnang. Akak jarang bukak nuffnang. Tak tahulah apa jadi.

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah , Fatihah . Saya ada nuffnang tapi jrg buka so tak tahu apa update hihihi

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.