Aboy yang Muncettt!

Tuesday, November 15, 2016


Inilah dia makhluk yang dikenali sebagai Aboy tu. Dia ni kucing housemate kakak aku sebenarnya. Aku sekarang ni pi Penang jap ziarah kakak aku. So, kat situlah detik pertemuan dengan si kucing hensem tapi muncit ni. ABOY!

Aboy ni peliknya suka gigit rambut orang. Kena hati-hati. Walaupun rambut bau syampu sekalipun, dia tetap pi gesel-gesel nak gigit. Tapi, don't worry dia bukan gigit betul-betul pun. Ahaha. Acah-acah je, gurau manjalaa katakan.

Tapi, memang best peluk Aboy sebab dia ni muncit plus gebuss. Haha. Tapi, dia tak suka sangat dipeluk. Sombongnyaaaa Aboy nih. -_-
Aboy suka tido. Muka garang tapi sebenarnya manja.
Okey, tu je nak cerita pasal Aboy.
Tatatata~ ;)

note: Entry pemalas~

You Might Also Like

4 comments

  1. Ya Allah...gebus teramat sangat..nak picit2 rasanya.. :)

    ReplyDelete
  2. tomeyyyyyyyyyyyy nak geget sedas dua ;-)

    ReplyDelete
  3. Comeynye ucemm.. bestnye kalau dapat bela kucing kan..

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N