Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh

Sunday, August 28, 2016

Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh | Di desa Sebong Pereh, rumah yang aku menginap adalah rumah milik bapak setiausaha desa. Rumahnya betul-betul di depan pantai dan juga musolla. Alhamdulillah, diberi peluang untuk melihat kebesaran dan keindahan ciptaan Allah hampir setiap hari dalam masa sebulan.
Subhanallah, maha suci Allah yang menciptakan segala kejadian alam. :)

Yukk, kita tengok foto-foto yang aku dah tangkap. Sebenarnya, terlalu banyak foto yang diambil. Tapi, aku kepilkan empat je dekat sini. Foto terbaik? Taklah, ini sebab foto yang paling awal ditemui. Haha
Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh
           
Foto di atas diambil semasa aku ikut adik2 desa pergi berkarang dekat laut. Apatu berkarang? InshaAllah, nanti kita cerita lain kali. Balik2 dari berkarang terus cari sarapan, lapar nak oiii awal2 dah menghilang. Hihi

Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh

Pagi pertama di desa Sebong Pereh. Dalam jam 5.30++ waktu Indonesia.
Di bawah ini pula foto senja sebelum maghrib. Memang subhanallah, sangat cantikkkkk. :')

Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh

Beautiful Sunrise & Sunset at Sebong Pereh

Macam mana? Cantikkan? :)
Apapun, stay tuned untuk foto-foto yang sangat banyak lagi. InshaAllah I will update soon. ;)

You Might Also Like

12 comments

  1. sebong pereh ni kat mn.. huhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebong Pereh ni dekat Tanjung Pinang, Pulau Bintan Kepulauan Riau. Boleh naik feri je dari Stulang, Johor. :)

      Delete
    2. Sebong Pereh ni dekat Tanjung Pinang, Pulau Bintan Kepulauan Riau. Boleh naik feri je dari Stulang, Johor. :)

      Delete
  2. cantiknyaaa.. sebong pereh pestime dgr nama ni..

    Salam kenal dari Mama Jue.. Mama Followers #953

    ReplyDelete
  3. SubhanaAllah.. cantik nya! =)

    ReplyDelete
  4. cantik...dan mendamaikan...

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N