CPUV Nuffnang :)

Tuesday, July 19, 2016

Bila tengok je ada dapat CPUV, hati terus berbunga-bunga riang gembira. Rasa nak senyum je sampai ke telinga. Dah lama tak merasa dapat CPUV nii. Yerlaa, blogger yang tak aktif macam saya ni jarang2 jerlaa dapat merasa CPUV ni. Apapun terima kasih banyak-banyak NUFFNANG! :)
Rezeki di bulan Syawal. Alhamdulillah, syukur sangat. 


Harap lepas ni NUFFNANG bermurah hatilah nak bagi lagi. Kiki. Bodek pulak eh. Jangan seriklah bagi kat saya walaupun saya ni tak aktif sangat berblog. :)
Tapi, inshaAllah saya akan terus menulis walaupun tak selalu. I love my blog okeyy. Dari zaman remaja lagi kott. Hehe.

Last but not least, thankyou NUFFNANG!! Love you~ ;)

You Might Also Like

2 comments

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N