After 4 Years.


Alhamdulillah.
Segala puji-pujian bagi Allah.

Perkataan yang paling sesuai untuk menggambarkan rasa hati ini.
Rasa hati yang terlalu bersyukur ke hadrat Ilahi. Tuhan yang maha Pemurah, yang tidak pernah tidak memberi nikmat kepada hamba-Nya yang lemah ini. Walaupun hamba-Nya ini sering alpa dan sering leka. Namun, hamba-Nya ini tetap dikurniakan nikmat yang cukup besar.

Lalu, nikmat apakah lagi yang mahu hamba-Nya ini dustakan? Terima kasih Allah. :')

:')
Buku merah ini. Buku yang mampu membuat aku resah dan gelisah. Buku ini jugalah yang mampu membuat aku tersenyum dan ketawa.

Dalam menyiapkan buku ini, aku mengenali seorang insan yang terlalu baik. Membimbingku menyiapkan buku ini, tanpa pernah mengeluh. Terima kasih Puan Zuraifah, puan ibarat seorang ibu yang sanggup berjaga malam demi menunggu anaknya menyiapkan kerja sekolah!

Really appreaciate your hardwork and your patience. Maaf saya memang nakai sikitt. Haha

Buat ma abah dan adik beradik, terima kasih jugak sebab selalu support me in every aspect. Moral and financial support gittew. Hihi. Dan, walaupun ma abah tak pernah cakap. I know that they're always pray for me. Siapalah saya tanpa mereka. Syurga saya. :')

Dan buat kawan2 yang aku chentai, best kan bila kita sama2 dapat pegang buku kat atas tu dengan nama sendiri terpapar dekat cover dia.

Rasa macam, wowww biaq betuii!! Aku dapat siapkan buku ni? Rasa sebelum ni nak siapkan satu perenggan pun dah macam apa. -_-
Walaupun aku tau ada yang sampai nangis-nangis nak siapkan benda alah ni. Haha.

One more thing, korang sedap cakap aku nampak paling tak stress dalam kita ramai-ramai, korang taktau aku pun stress jugak macam nak pecah kepala cuma mungkin sebab aku kan suka control cun. Tu yang korang tak perasan. Hihik. :p

Thankyou korang selalu support each other!! Kadang2 sesi 'menyaport' lagi lama dari buat keje kan? Haha. Sangat membantu sebenarnya walaupun korang mungkin tak perasan benda tu.

After four years, tipulah kalau takde terbuat atau sengaja buat silap. Tambah2 aku yang suka kacau and gaduh dengan orang. Bak kata dak Timah, eh ada ke orang yang tak pernah gaduh ngan Tihah? Kuasammm eh. Haha. Tapi, aku tau korang sayam aku kan? Ouh, so sweet~ Lulz.

Apapun, please keep in mind yang aku tak pernah simpan dalam hati apepun yang pernah berlaku and aku harap korang pun sama. Aku cuma simpan benda yang sweet2 and baik2 je. Hihi. Kalau ada masalah, boleh roger aku. InshaAllah aku akan cuba bantu apa yang patut and aku tau kalau aku ada masalah aku pun boleh carik korang. Tambah2 kalau pasal duit. Kan? Haha. Ok, yang tu aku gurau. ;)

Satu lagi, aku harap sangat walaupun kita mungkin tak jumpa lagi lepasni doa jangan lupa sebut nama aku, takpun korang bayangkanlah muka aku yang comel ni okeh? Hehe

Last but not least kawen jangan lupa jemput. Grad nanti jumpa lagi eh. Moga berjaya dunia dan akhirat. Sama2 kita kejar redha Allah. Jumpa di syurga sama2 inshaAllah. :')


Last tiket dari utm ke Klate as degree student. Hihi. Saja simpan buat kenangan.

Okeh, that's all for today. Keep calm and teruskan memburu malam lailatul qadar. Jom gandakan ibadah! Moga dipertemukan dengan malam yang lebih baik dari seribu bulan. Amiin.



Post a Comment

10 Comments

  1. Alhamdulillah dah siap, yang paling terharu rakan ahli keluarga yang menyokong hingga berjaya. Moga berterusan inshaAllah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah....alhamdulillah..alhamdulillah..akak tumpang gembira.. :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:23 AM

    Alhamdulillah.. Tahniahhh. All the best! :D

    ReplyDelete
  5. tahniah.. teringat pulak zaman psm dulu.. huhu...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...Congrats dear =) Happy for you.

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah alfun mabruk!

    ReplyDelete
  8. Tahniahh. Nanti konfem rindu huhu~

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah. Tahniah dear 😊 Satu perasaan yang tak boleh diungkapkan bila siap buku merah 😁

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah berkat kesabaran menuntut ilmu.. memang perit tapi bila da selesai manisnyaa terasa..

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.