Hadiah Dari Kak Syeila

Tuesday, February 23, 2016

Sebenarnya dah lama dah dapat hadiah ni. Tapi, sebab datang kampus tak sempat ambik gambar haritu jadi saya hold lah dulu entry ni. Tunggu adik hantar gambar hadiah baru dapat update entry nih.

Terima kasih kak Syeila atas hadiah misteri nih. Seronok sangat dapat hadiah free nih. :)

Maaf atas gambar yang low quality. From my adik. Haha
Salam ukhuwwah kembali akak! ;)
Kak Syeila ada selitkan jugak zikir asma alhusna kat dalam hadiah ni. Sekali lagi, terima kasih banyak akak. Moga dimurahkan rezeki akak sekeluarga. :')
Semoga ukhuwwah kita berpanjangan.

Okeh, tu jer nak citer. Assalamualaikum. :D

You Might Also Like

16 comments

  1. seronoknya dpt hadiah...
    tahniah :)

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaa dapat hadiah. Gula gula dalam tuu boleh kongsi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu adik saya punya kott. Takpun ma saya. Haha :P

      Delete
  3. ah bestnya dapat hadiah <3

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...syukur..tahniah :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Ana,

    Alahai sweet betul kak Syeila.. Creative sungguh!
    Untung kita dapat kenal rakan-rakan blogger yang baik hati & sudi menjalinkan ukhuwah dengan ikhlas kannn Ana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'salam. Setuju sangat tu kak. Seronok dapat kenal ramai sahabat blogger yg sweet2 nih. Termasuklah akak! ;)

      Delete
  6. wah bestnya dapat hadiah

    ReplyDelete
  7. salam hadiah kak shile memang bermakna XD tahniah

    ReplyDelete
  8. Comel ja bekasnya. Tahniah ;)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.rezeki..Tahniah Ana..

    ReplyDelete
  10. WOW Unik hadiah tu ^^ tahniah ye ana :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N