Kalah Pada Nafsu?

Wednesday, November 04, 2015

          "Ya Allah, beli buku lagi?"

          "Hmmmm. Hihi." Tu jerlaa jawapan saya kalau ma saya tanya.

Nasib baik ma saya rilek je. Kiki.
Alaaa, bukan beli benda tak elok pun kan? :P

Lepas makan tadi masuk Muda Osman kejap. Sekali, nafsu nak beli buku terus membuak-buak. Ambik letak, ambik letak. Sekali, angkut tiga bijik buku. Serius, susah sangat nak pilih buku mana yang nak diangkut. Sorry buku-buku lain, I will buy you guys next time. In shaa Allah. :D

Kecheng!
Kecheng!

Menangis dalam kegembiraan kejap.
Nafsu untuk beli buku berjaya! Saya kalah lagi.. Mentang-mentang baru keluarkan duit. Kena berjimat dari segi makan pulak lepasni. Grrrr.


  • Advantura Pulang Ke Malaya - Badrul Hisham
  • Tuan Direktur - HAMKA
Oke, itu aje untuk kali ni.
Jangan lupa baca review buku Merantau Ke Deli by HAMKA! ;)

*sambung baca buku*

You Might Also Like

10 comments

  1. sy pun kdg2 mcm tu jg ;-)

    ReplyDelete
  2. Selamat membaca adik ana...hehe..

    ReplyDelete
  3. Kalah pada nafsu.

    Kehkeh.. Takpe, utk nafsu kebaikan tak apa..

    Err, ade eh nafsu yg baik? :D

    ReplyDelete
  4. ESC nak jugak, sabar lah jiwa -_-

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnya beli buku. :D
    takpe la keluar duit beli buku, ilmu tu. hehehe :D

    ReplyDelete
  6. @PeRdU cINta
    Terima kasih kak. Semangat! :P

    ReplyDelete
  7. @Mawar Assufi - akinassufi
    Ada2. Sebabtu kita yang kena control nafsu, bukan nafsu control kita. :)

    ReplyDelete
  8. @The Kehalusan Kelembutan
    Dekat kedai saya pegi tadi ada dua je Esc. Satu saya dah amik, satu lg saya tinggal utk awak. ;)

    ReplyDelete
  9. @BudakVanilla
    Dengan ilmu takleh berkira sangat kann. :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N