#88 LOVELIFE QUOTE

Saturday, November 07, 2015

Sape tau buku comel #88 LOVE LIFE ni?
Angkat tangan!!


Comel kan? Comel kan? Cakap comel cepat! Haha

Sebenarnya saya tak beli pun lagi buku ni.
Tapi, sebab kawan saya Hanan dah ada. So, saya pun usya-usya laa. Hehe
Okeyyy.
Nah, belanja satu page.


Credit to Hanan omey2 bagi saya pinjam buku ni.
Author : Diana Rikasari
Illustration : Dinda Puspitasari

Silakan usha-usha. :)


You Might Also Like

10 comments

  1. Ada jugak dengar pasal buku ni macam menarik, insyaAllah nanti usya lagi

    ReplyDelete
  2. Wah...dah la comel..pink la..hehe...suka..

    ReplyDelete
  3. @The Kehalusan Kelembutan
    Buku ni comel. Sape yang suka buku yang comel2 mesti beli. Hehe :p

    ReplyDelete
  4. @PeRdU cINta
    Akak PC dan pink xdapat dipisahkan. Eh?

    ReplyDelete
  5. dah lama x baca buku indon ., ;p

    ReplyDelete
  6. Singgah sekejap dari blog ke blog.......Semoga berjaya dalam segmen yang sama....

    ReplyDelete
  7. @Athirah Diyana
    Ada jugaklaa artikel pendek2. Tapi, xbanyak.

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N