H A D I A H . ^_^

Friday, October 10, 2014

Bismillah.

Alhamdulillah. Jumaah mubarakah.
Pagi yang indah. ^^ (feeling positif)
Jangan lupa al-kahfi dan sunnah2 Jumaat yang lain ye. Dan untuk muslimin, antum wajib pegi solat Jumaat nanti ye!

Saya cuma nak kongsi beberapa hadiah dari sahabat2 saya pada hari lahir saya hari tu, 26 September. Sebagai kenang-kenangan. :)


Yang ni dapat dari sahabat2 persatuan. Syukran lakum semua. ^^


Jam ni pulak dapat dari sahabat dari SMKAW dulu,Cula. Dia study dekat UTHM sekarang. Usaha dia sebab nak bagi jam ni kat saya. Terima kasih weh! hehe :D
Bila saya dpt jam ni, saya mesej dia.
"Jam ni membuatkan aku jadi ayulaa. haha"
Dah lama tak pakai jam kecik macam nih. Dan, dah lama tak pakai jam sebenarnya. :3

Dan, kek ni dari sahabat2 classmates saya. Bajet2 surpriselaa nih. Terharu i. Haha. 
Dan,sebenarnya ada satu lagi hadiah.Tapi, dia macam kelakar sikit. Saya bila bukak jer balutan tuh, terus duk gelak2 sorang diri. haha

Apapun. Terima kasih semua. Family saya pulak. Akak saya beli bahan2 buat kek, saya buat sendiri. Haha. Cool kan? Kek special untuk saya, k.Sarah dan Faqih.
Oreo Cheese Cake. I loikee!! Alhamdulillah.. ^^

You Might Also Like

0 comments

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N