Salam Imtihan..

Bismillahirrahmanirrahim..
With the name of Allah the most gracious and most merciful..

Assalamualaikum sahabat sekalian... :)
Sedar tak sedar dah tinggal tiga hari jer lagi saya nak start exam.Jadi,gunakanlah study week yang masih berbaki lagi ni dengan sebaiknya wahai tuan punye badan.huhu.Mesti sahabat pun ramai jugakkan yang bakal menduduki exam ni..So,macam mane persediaan masing-masing..Ok?Harapnyer oklah semua ye.. :)
Usaha plus tawakkal,In shaa Allah kejayaan milik kita semua..
“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ”
(Surah Ar-Rad:11)
Jadi,jangan kita pernah berputus asa..Berusahalah untuk mencapai sesuatu kejayaan itu sama sada kejayaan untuk dunia mahupun akhirat..Satu lagi,study tu jangan pulak sampai kita lupakan tanggungjawab kita sebagai hamba Allah.Tugas kita sebagai seorang HAMBA tetap perlu dilaksanakan walau sesibuk manapun kita di atas muka bumi ni.Itukan memang dah tugas kita sebagai seorang insan.Beribadah kepada Allah dan menjadi khalifah di muka bumi ni.. :')

Buat semua sahabat yang bakal menduduki peperiksaan.Salam imtihan saya ucapkan.Bittaufiq wannajah fil imtihan..Maafkan saya andai pernah tersalah tersilap dengan sahabat-sahabat semua..Doakan kejayaan kita semua sama ada dalam exam nanti dan lebih2 lagi untuk kejayaan di akhirat sana yang pastinya kejayaan yang hakiki..Ameen
lukisan budak mane entah =..=

Exam tak start lagi,tiket nak balik kampung saya dah beli..hehe..In shaa Allah,15 Januari ni baliklaa saya Kelate..huh,tak sabarnye! ^_^
Nanti,kami start cuti,students sekolah pulak start sekolah balik.Kepada adik-adik yang bakal memasuki alam persekolahan balik tu..Jangan malas2 naa!hehe..Teringat pulak kisah saya dulu2,setiap kali nak bukak sekolah.Mesti duk mesej2 ngan kengkawan
"Malasnye nakgi asrama..huhu.."
Adik2,jangan tiru aksi ni keh!hehe..Perbaharui semangat korang untuk sesi baru ni..

Hari ni last day saya merasa kehidupan sebagai budak belasan tahun..huhu.(kalau ikut tahun ye..)
Allah..Muhasabah sikit,apelaa agaknye saya dah buat untuk agama Islam sepanjang kehidupan ni.Tepuk dada tanya iman..

note : ade tak sesape lagi yang bakal meninggalkan kehidupan belasan tahun ni?genglaa kita..huhu

























Post a Comment

0 Comments