Saya terlambat ke ni??

Bismillahirrahmanirrahimm..
Assalamualaikum w.b.k..

Apa khabar semua?Mesti masing2 sibuk duk ziarah menziarahi sekarang ni kan..Baguslah,boleh mengeratkan ukhuwwah dan hubungan sesama sanak saudara serta sahabat handai..Kalau bukan time raya ni,rasanya susah dah nak ziarah..Ye dak?

Saya kat sini dgn rendah dirinya nak bagi ucapan raya..Saya terlambat ke ni?hihi..Kuat sangat beraya.. Okelah..Selamat hari raya..Maaf zahir dan batin.Kalau ada yg pernah terguris hati sama ada secara sedar atau tidak..Melalui perbuatan,percakapan ataupun melalui penulisan.Harap boleh maafkan saya.. :)

Lagi satu,jangan membazir,tabarruj dan elakkan dari mengikut hawa nafsu..Jangan cemari aidil fitri yang mulia dengan prbuatan maksiat kita.. :)
Jaga aurat dengan sanak saudara yg bukan mahram..Sepupu ke,ipar ke kalau lain jantina walau rapat seperti adik beradik sekalipun tetap ada batas yg perlu dijaga..Aurat haruslah ditutup dan tidak boleh bersalaman apatah lagi bertepuk tampar dengan mereka..

Bersama-samalah kita menjaga kesucian aidil fitri..^_^

One more thing,ada orang perasan tak  belog ni dah bertukar rupa..Dari totally pink dah jadi hijau..Saya memang suka hijau pun..Nom dua baru pink..hihi..Harap korang pun suka. :)

pssst : banyak ke dapat duit raya..saya pun dapat jugak..hehe..tak sangka ada lagi orang nak bg kat saya yg dah tua ni..  ^^




Post a Comment

4 Comments

  1. selamat hari raye.. Org perempuan memg senang je nak duet raye.. Haha

    ReplyDelete
  2. ehh , tak terlambat . sekarang baru raya ke4 . hihi

    selamat hari raya ~

    ReplyDelete
  3. @ariff al-baqi
    hehe..ye eh?untunglaa kalau macam tu.. :)

    ReplyDelete
  4. @putryteya
    nasib baik tak terlambat lagi..hehe :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan kata-kata anda.