Melepas Rindu..^^

Saturday, June 16, 2012

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum sahabat semua..

Rindunya kat semua,dah lama sangat xngepost ni..Sejak cuti ari tu,xder broadband..Terpaksalaa bersunyi dari dunia internet ni..hehe..Ni pun sebab akak saya dah balik,so bolehlaa pau dia punyer broadband..Alhamdulillah..

Kalau blog org lain smpai brsawang,rasanye blog saya ni cucu labah2 pun dah ada ni..huhu..xtau rasanye nak citer apa sebab banyak sgt benda nak citer..Cuti ni saya xder buat ape aktiviti sgt pun,xkeje pun..Tapi,minggu depan insya Allah saya akan ke UMP untuk mengikuti kursus komputer,Multimedia & Graphic..Takut plus xsabar nakgi kat sana..

Oo,satu lagi citer..Alhamdulillah saya dah beli kamera baru..
Jeng..Jeng..Jeng..

betul ke??
hehe..Gurau jer.Jangan marah ye..Beli yg digital biasa jerlah..Nanti saya tunjuk gambar lain kali..
Kirim kat kakak saya..Dapat diskaun 120 ringgit..Terima kasih kak..Lain kali bg diskaun lebih lagi ek..
Dalam kamera saya tu,penuh dgn gambar anak sedara saya jer rasanye..


My sayang..hehe


Irfan dah setahun tiga bulan dah..Dah boleh jalan n yg plg best dah boleh sebut Allahuakbar..^_^
Acik doakan Irfan jadi anak yg soleh..Nanti nak dapat adik,jadi abang yg baik pulak ek!

Oklaa,adios amigos..Assalamualaikum.^_<

You Might Also Like

6 comments

  1. wah..beli camera baru...nice2
    mna2..hihi

    ReplyDelete
  2. Beli camera baru dapat discount RM120 tuu. untung2. hehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

    ReplyDelete
  3. comel la irfan . ingat kan beli DSLR tadi .. huhu . budak KMPh ke lepasan ni ?

    btw salam kenal :)

    ReplyDelete
  4. @Nurul Nadia
    hehe..kamera murah jer..jap2!! :)

    ReplyDelete
  5. @Nurulee
    Em,2 lah..Alhamdulillah,rezeki..hehe
    Dah singgah blog Ee..Nice!!

    ReplyDelete
  6. @putryteya
    Rasanya ikut mak sedara dia ni..(terperasan)
    Lepasan KMPh dah,duk bercuti skarang ni..Salam kenal kembali.. :)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N