Outing lagi..

Saturday, December 31, 2011

Assalamualaikum w.b.k..

Hehe..seperti yg tertera kat tajuk di atas..
Saya pergi outing lagi hari ni..
Niat asalnya nak pergi beli tudung..
Tapi,biasalah bila dah keluar benda lain tu mesti nak jugak beli..
huhu..dugaan betul.

Benda yang saya excited sangat nak bagitau ni adalah saya beli novel baru..
Jangan jeles ye..hehe

Novel Sebarkan Cinta-Mu..
Sebenarnya nak cari novel Seindah Mawar Berduri,tapi xjumpa..
Beli jerlaa yang ni pun.
Best jugak..Banyak manfaatnya..

ni cover depan dia..cantik sangat


Beli kat Kuantan Parade..hehe
Suke betul saya boleh beli novel baru.

Jalan2 sampailah petang..
Lepas solat zohor terus gi  naik bas..
Nasib baik boleh duduk,tak macam masa nak pegi..
Nak pegi tu kena berdiri..
Punyerla seksa..hehe

Sampai kat matrik..
Dapat tengok pemandangan yg sangat menakjubkan..
Subhanallah..
Petang yg sangat indah dan ditemani pelangi..
Cantik sangat!

Apa-apapun,sebelum tahun 2011 melabuhkan tirai..
Cuba kita muhasabah apa yg dah kita lakukan pada tahun ni..
Harapnya banyak yg baik dari buruk.
Apa yg baik,kita kekalkan dan tingkatkan..
Apa yg kurang baik,kita kurangkan dan tinggalkan..
Insya Allah..

Usia makin meningkat..
Maknanya ajal kita pun semakin mendekat..
Bersediakah kita untuk mendekati ajal yg semakin mghampiri??
Subhanallah..
Jom kita sama2 berusaha meningkatkan amal tahun baru ni..

Semoga tahun baru ni menjadi tahun yg lebih baik dari tahun ni.. :)



You Might Also Like

2 comments

  1. nak kirimmmm satu boleh? :)

    ReplyDelete
  2. @f y z
    hehe..pandai jugak saya promote.dah ada orang nak kirim.^^(terperasanlaa pulak)

    ReplyDelete

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N