Bila imtihan datang~

Friday, October 14, 2011

Salam alaik buat semua..

Malam semalam,kolej kami dah buat solat hajat dan bacaan yaasin perdana
 bersempena dengan imtihan yang bakal datang ni..
Alhamdulillah..Ramai yang datang kat surau.
Ibu bapa pun ramai yang turut serta..

Minggu depan start study week..
Pastu,hari Jumaat start exam paper Bi..
Allahuakhbar..
takut betulla dengan exam ni..

Lepastu,insya Allah habis pada 3 Okt pukul 3.30 ptg..
Dan pastu,pukul 5 petang..
Ooo...Balik kampung.hehe


Esok pulak ade bengkel Math dari pukul 8.30 sampai pukul 4.30 petang..
Jadi,malam ni kena tidur awal..
nanti xpasal2 duk tersengguk2 kat dewan kuliyyah..hehe

Oh,dan satu lagi benda yang menakutkan..
MUET SPEAKING!!
Takut sangat..Hari Rabu ni saye punya turn.
Semoga saya dan kawan2 semua dapat menjawab dengan baik..

Time2 macam ni..teringat pulak kat abang saya.
Kalau dulu,saya duk cakap takut nak exam..
Mesti dia cakap..
takut nak exam atas dunia..
"exam" kat akhirat sana lagi besar n menakutkan..
(rindula pulak kat abangku yang sorang tu..huhu)

oklaa..saye xleh nak buat entry panjang2 sangat.
Nanti,insya Allah lepas exam saya nak citer pengalaman saya gi kursus kahwin..hehe

note:doakan kejayaan ana..bittaufiq wannajah fil imtihan..insya Allah,amiin..

You Might Also Like

2 comments

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)