Akhirnya..

Friday, March 18, 2011

assalamualaikum semua...

alhamdulillah..syukur kpd Allah akhirnya dpt jgk aku siapkan kemaskini trhadap blog aku..hrp korang lbh suka...maafla kalau trlebih kaler ijau tue..aku nie memang fanatik sgt ngan warne hijau nie ^_____^

dah lbh dua hari aku brtungkus lumus dlm menggodek2 blog aku ni tau..huhu



haa!macam nielaa kot gaya aku time sibuk duk godek blog nie..aku nie bknnye pro pun dlm dunia blog nie..baru setaun jagung lagi..eh,setaun pun xsmpai lagi..hehe..berpeluh aku dibuatnyerr..



sampai kadang2 aku rase cam nie..putus asa,boring..and plg pnting rase STRESS!!haha



tapi!!bila aku tgk blog org len yg cantik2 semuanya...aku pun trs berusaha..ececeh,bersemangatlaa pulak.aku xkan brputus asa..yeh!!

dan akhirnya..aku BERJAYA!!alhamdulillah..terima ksh kpd ALLAH krn mempermudahkan segala urusanku..

last sekali...
bersabarlah selalu dgn segala ujian dan dugaan tdk kira dlm apa jua sekalipun..ok??kerana..


dan jg sntiasalah panjatkan sebanyak mungkin kesyukuran kpd ALLAH yg maha pemurah lg maha pengasih selalu ye..


oklaa..setakat nie dulu
aku nak chow dulu..assalamualaikum ^_______<


You Might Also Like

0 comments

Bismillah. Titipkan nasihat anda. :)

P E N G O M E N